fbpx

Înființare PFA

Persoană Fizică Autorizată

Ce este un PFA

Persoană fizică autorizată sau PFA așa cum este cunoscut, este cea mai simplă metodă prin care o persoană fizică poate desfășura individual şi independent activităţi economice permise de lege folosind în principal forță să de muncă.

Desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau cele familiale a fost reglementată prin Ordonanţa de urgenţă nr. 44/2008, intrată în vigoare din 25 aprilie 2008. Activitățile economice pe care o persoană fizică le poate desfășura ca P.F.A. sunt cele prevăzute de Codul C.A.E.N. a căror desfășurare nu este reglementată exclusiv potrivit unei legi speciale.

Pot înfiinţa un PFA persoanele adulte, care nu au comis în trecut infracţiuni financiare şi care au pregătire profesională în domeniul în care doresc să activeze. Cei care doresc să-și înfiinţeze PFA trebuie să deţînă un sediu profesional şi trebuie să declare pe propria răspundere că îndeplinesc condiţiile legale de funcţionare.

Înființare PFA

Oferta noastră de înființare PFA sau II

300 RON + taxe (+taxe Registru)

Redactarea completă a documentației de înființare PFA
Depunerea dosarului electronic la Registrul Comerțului
Monitorizarea dosarului până la primirea actelor
1 Lună de consultanță post-înființare
Prima lună de contabilitate gratuită

Taxe Notariale (aproximativ) 100 RON
Taxa Registrul Comerțului 0 RON

Servicii-Înființare-PFA

Înființare PFA sau II 100% digital, ieftin, rapid și sigur!

Înființează acum în doar 3 pași simpli

Pasul 1

Contactează-ne folosind formularul de contact de mai jos sau la telefon 762 401 560

Pasul 2

Ne trimiți documentele necesare la adresa contact@expertcontabiltim.ro

Pasul 3

Îți pregătim dosarul cu documentele necesare și îl depunem online la Registrul Comerțului

Abonare newsletter

Informare GDPR

În scopul procesari mesajelor, cererilor și a onorarii acestora, SC KS Expertcont 17 SRL prezentă online prin intermediul site-ului web expertcontabiltim.ro colectează datele personale ale clienților, respectiv numele, prenumele, numărul de telefon și adresa de email, în conformitate cu prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului European din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind liberă circulație a acestor date.

Distribuie